Lancering nieuw online klantenportaal Digimex vanaf 1 januari

Anticimex, The modern pest control company, zal meteen zijn goede voornemens voor 2018 waarmaken en vanaf 1 januari 2018 het nieuwe Digimex online klantenportaal lanceren. We hebben het oude DPC klantenportaal in een vernieuwd jasje gestoken, de gebruiksvriendelijkheid verbeterd en enkele nieuwe registratie- en rapportagefuncties toegevoegd.

Toegegeven, het oude klantenportaal was toe aan een make-over. Het Anticimex-team heeft dan ook de klok rond gewerkt om een nieuw klantenportaal te creëren dat naadloos bij het nieuwe imago en de wensen van de klant aansluit: Digimex. Voor de lancering van Digimex hanteren we een gefaseerde aanpak om een vlotte overgang tussen beide platformen te verzekeren voor onze klanten.

Het Digimex klantenportaal zal in een eerste fase een frisse look krijgen, een stuk gebruiksvriendelijker zijn en beter beantwoorden aan de huidige eisen en normeringen inzake voedselveiligheid en ongediertebeheersing. Alle huidige functies van DPC blijven behouden in Digimex. In volgende fases willen wij graag visueler te werk gaan, bv. nieuwe grafieken introduceren en diepgaande analyses toevoegen. Daarnaast zullen er extra meetpuntfuncties zijn, een FAQ helpdesk, nieuw sensibliseringsmateriaal voor medewerkers en willen we de mobielvriendelijkheid continu verbeteren. Wij verwelkomen met plezier alle suggesties en opmerkingen!

Onze klanten kunnen rekenen op een uitgebreide communicatie en instructies omtrent het platform, de werking, inloggegevens, opleidingen, enz.  Alle oude gegevens en het DPC-klantenportaal blijven zeker nog 3 jaar toegankelijk.

Heeft u vragen over het nieuwe Digimex klantenportaal? Neem dan contact op met ons via 051/26 51 51 of digimex@anticimex.be