field technician patrick

Patrick vierde onlangs zijn 30ste Anticimex verjaardag

"Ik herinner mij heel goed dat ik in juni 1992 gestart ben, want Dimitri – mijn oud-Service Manager is gestart in augustus. Destijds werkte ik in een vrij uitgestrekte regio: Ieper - Poperinge, Diksmuide, Kortemark, West-Rozebeke, Wevelgem, Lauwe, Menen, Komen en zo terug tot in mijn thuisstad, Ieper. Nu focus ik mij vooral op regio Ieper.

Al 30 jaar klant

Ik kan wel met trots zeggen dat ik nog steeds veel klanten in de regio service waarbij ik in 1992 ook al langsging. Zo heb ik een heel goed contact met de Quality Manager bij één van de grootste voedingsbedrijven in West-Vlaanderen. Hij was gestart in maart 1992 en werkt daar nu ook nog steeds! Zo'n jarenlange samenwerking vind ik fantastisch.

Er zijn heel wat mooie herinneringen waar ik aan terugdenk, zowel persoonlijk, werk- als collega-gerelateerd. Zo heb ik in 1993 mijn vrouwtje over de drempel gedragen van onze nieuwbouw en ons huwelijk gevierd in Restaurant Bachten de Kupe. Vervolgens denk ik aan de opstart van UZ Jette, Quick de Brouckère, abdij de Postel enz. Enkele grote namen in die tijd!

In 2012 herinner ik mij het bijna verliezen van één van mijn belangrijke klanten waar ik al een tijdje langsging en waar er een ratten- & vliegenprobleem was. Dat zou ik erg jammer gevonden hebben. Gelukkig hebben we dankzij de inspanningen van heel wat collega’s dit kunnen oplossen en was de klant tevreden. Zo werd het contract verlengd en kregen we ook extra sites om te servicen.

Anticimex & mijn eerste Smart-ervaring

Het is ook bij dezelfde klant dat we later twee van de allereerste Smart boxen geplaatst hebben, met succes! Kort daarna herinner ik mij een legendarische barbecue naar aanleiding van een mooie teamprestatie: de verhuis van ons kantoor in Roeselare. Met man en macht enkele dagen gesleurd maar rijkelijk beloond!

In 2013 werd dan de overname door Anticimex aangekondigd en de komst van een nieuwe CEO, Christophe Gyselinck. Hij mocht toen een dagje met mij mee de baan op, net zoals de marketeer die dit artikel schrijft, zij kreeg die eer in juni 2014 😉. De bureaucollega's behandel ik niet anders dan mijn Field Technician collega's... Iedereen gelijk voor Nonkel Patrick.

Zo heb ik eigenlijk al héél veel collega’s tijdens hun meeloopdagen of onboardingtraject in mijn wagen gehad. Het is dan ook belangrijk dat iedereen elkaars job leert kennen om zo onderling respect en begrip te creëren.

Begin 2020 kwam David Vandierendonck, mijn huidige Service Manager in ons leven….. Dimitri die een maandje na mij startte is nu fulltime Quality Manager geworden. Daarna volgde de coronapandemie, unieke tijden. Gelukkig hebben we als primaire sector ons werk min of meer kunnen blijven uitoefenen. Het was uiteraard belangrijk dat ongedierte geen extra kopzorg werd bij bijvoorbeeld ziekenhuizen, supermarkten, voedingsbedrijven of verzorgingstehuizen die al voldoende zorgen hadden.

Wat de toekomst nog zal brengen, dat weet ik niet maar ik kijk er in ieder geval naar uit!"

(Bron en credit foto: Het Nieuwsblad - © pli)

Verander uw land

    bel nu 0800 96 900