digimex

FAQ's overgang klantenportaal Digimex

Data

Wat gebeurt er met mijn bestaande data?

Alle data vanaf 01/01/2020 wordt geïmporteerd in het nieuwe systeem Digimex. Andere historische data blijft beschikbaar op aanvraag, net zoals andere functionaliteiten zoals grondplannen, acties, enz.

Als het klantenportaal Digimex live gaat, is Rebias dan nog beschikbaar?

Rebias zal nog een enige tijd beschikbaar blijven, maar er worden geen nieuwe gegevens meer toegevoegd van zodra Digimex geactiveerd wordt.

Log in

Blijven mijn login gegevens hetzelfde als bij Rebias?

Neen, u zal per email uw nieuwe persoonlijke login ontvangen.

Hoe en wanneer ontvang ik de nieuwe login(s)?

U ontvangt een login per user van zodra we live gaan.

Kunnen we meerdere login’s ontvangen?

Ja, iedere persoon die dit wenst kan een persoonlijke login ontvangen.
Wenst u nog een extra login voor uw collega/collega’s, neem contact op via integration-digimex@anticimex.be met de vermelding:

- Contractnummer (vb. REB12345)
- Naam contactpersoon + persoonlijk emailadres
- Naam bedrijf & adres

Vanaf wanneer kan ik mij aanmelden op Digimex?

Digimex gaat live vanaf 17/04/2023, vanaf deze datum en na ontvangst van uw logingegevens kan u zich aanmelden op Digimex.

Handleiding Digimex

Is er een handleiding beschikbaar van Digimex?

Ja, we hebben verschillende mogelijkheden:

Webinar

In maart 2023 zijn er webinars voorzien om onze klanten te laten kennismaken met het klantenportaal. De webinar kan u hier (her)bekijken.

Digitale handleiding

Indien u de digitale handleiding wenst te raadplegen kan u ze hier downloaden.

E-learning

Op het digimex klantenportaal is een 'e-learning' beschikbaar. Dit bestaat uit verschillende korte video's waar een specifiek onderdeel (werking) van Digimex wordt uitgelegd.

Andere vragen?

Heeft u nog andere vragen? Aarzel niet ons te contacteren via integration-digimex@anticimex.be

Consultez les FAQ en français. View the FAQ’s in english.

Verander uw land

    bel nu 0800 96 900